هواداران پرسپوليس در تمرين بعدازظهر اين تيم عليه سرمربي و مديرعامل استقلال شعار دادند.

تمرين پرسپوليس از ساعت 18.30 در ورزشگاه درفشي فر با حضور 14 بازيکن برگزار شد. مهرداد پولادي تنها ملي‌پوشي بود که به تيم اضافه شد اما ساير ملي‌پوشان نيامدند. محسن عاشوري مربي تيم با ملي‌پوشان تماس گرفت و به آنها اعلام کرد هرچه سريع‌تر خود را به تمرينات پرسپوليس برسانند.

 * 300 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند و عليه قلعه‌نويي و فتح‌الله‌زاده شعارهايي دادند و به تشويق شديد بازيکنان مخصوصا علي کريمي پرداختند.

 * صحبت‌هاي کريمي با يک کودک 7 ساله که جزو هواداران بود در نوع خود جالب بود.

 * شيريني معاون باشگاه در تمرين امروز حضور داشت.

 * قاضي با شماره 11 تمرين کرد.

 * پرسپوليسي‌ها در تمرين امروز ابتدا 20 دقيقه دويدند و سپس کار با توپ را در دستور خود قرار دادند. برخي بازيکنان که کم‌کار بودند توسط بدنساز پرسپوليس جريمه شدند.

 * ضربان قلب بازيکنان پس از هر 15 دقيقه از تمرين کنترل مي‌شد.

 * سامان آقازماني در داخل سالن وزنه تنها به وزنه زدن پرداخت.

 * قاضي به صورت اختصاصي در گوشه‌اي از زمين تمرين کرد.

 * هواداران تيم فوتبال پرسپوليس با سر دادن شعارهايي خواستار بازگشت پرويز مظلومي به استقلال شدند.

 * تغييراتي در کادر پزشکي تيم فوتبال پرسپوليس نيز به وجود آمده و "شاهد عرياني" جاي خود را در کادر پزشکي پرسپوليس به عليپور که فصل قبل در داماش فعاليت مي‌کرد داده است. پزشک تيم فوتبال پرسپوليس دکتر وجيه‌الله چشمه سري است.

 * در پايان تمرين برخي هواداران کاغذهايي را در بين هواداران پخش کردند که در آن نوشته شده بود: " آقاي رويانيان ما 30 ميليون هوادار پرسپوليس هستيم، لطفا زحمات خود را در آوردن کادر جديد هدر ندهيد. ما نمي‌خواهيم به سرنوشت استيل آذين دچار شويم. لطفا به حرف‌هاي هواداران گوش کنيد و در انتخاب سرمربي جديد پرسپوليس دقت لازم را داشته باشيد."

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا